duminică, 8 septembrie 2013

Prima impresie: American Horror Story


Un nou serial mi-a atras atenţia după ce am ajuns la zi cu mai toate serialele pe care le urmăream. American Horror Story este un serial de televiziune horror-dramă care urmăreşte evenimentele care se petrec într-o casă.
Serialul are două sezoane până acum, iar un al treilea trebuie să înceapă pe 9 Octombrie 2013. 
Iniţial credeam că nu o să fie tocmai pe placul meu. Îmi  plac filmele horror, dar nu serial se anunţa puţin plictisitor şi nu credeam că o să mă intereseze. Dar uite că am greşit. Primul episod al serialului e ceva mai lung, ajunge la cincizeci de minute sau cam aşa ceva, în medie depăşeşte cam cu zece minute un episod normal, şi e bine că au început aşa zic eu. Episodul Pilot al unui serial e menit să te pună în pielea persoanjelor, să te introducă în poveste. 
Nu pot să spun că decorurile sunt geniale, că fantomele sau strigoi sau ce sunt ele sunt absolut înspăimântătoare, dar este ceva foarte captivant la serial. Sunt tot felul de legături între personaje până în momentul în care am ajuns eu. Cel mai simpatic mi se pare Tate, ele  un adolescent care are probleme grave la nivelul superior, are tot felul de vise ciudate şi chiar comportamentul lui e paranoic şi cam periculos pentru cei din jurul său.
Din ce am citit pe internet sezoanele între ele nu au mare legătură, chiar dacă există actori comuni. Mie mi se pare foarte interesantă idea de a nu păstra acelaşi plot. Până la urmă titlul nu se referă la ceva concret, nu? Lasă loc de interpretare şi cred că de asta s-au folosit şi producătorii când au decis să schimbe acţiunea serialului. Bine nu pot să spun prea multe despre asta pentru că nu am văzut decât primele episoade din sezonul unu, dar sigur o să revin cu o impresie.
Îmi place foarte mult atmosfera din casă şi cum fiecare spirit are propria lui poveste şi încearcă să-i tragă pe rezidenţii casei după ei. La începutul fiecărui episod se prezintă puţin povestea uneia dintre fantome, lucru care e foarte fain, nu sunt doar flash-uri din trecut. Personajele principale sunt foarte captivante şi e interesant să descoperi poveştile lor şi cei leagă între ei.
Din toate serialele le-am văzut cred că acesta va necesita ceva mai mult timp. De ce? Episoadele au nevoie de ceva mai multă atenţie pentru a fi savurate. Nu poţi să te uiţi la toate odată, mi se pare că este nevoie de timp ca să te obişnuieşti cu povestea şi să realizezi ce s-a întâmplat în episodul respectiv.
Cine mai urmăreşte serialul? Ce părere aveţi de el?

Serialul urmareste povestea familiei Harmon: Ben, Vivien și fiica lor Violet, care se mută din Boston în Los Angeles după ce Vivien suferă un avort spontan și Ben are o aventură. Ei se mută într-un conac care a fost restaurat, fără să știe că este bântuit de foștii săi locuitori.
Casa "vine" cu Moira O'Hara, o menajeră, care, la bărbaţi apare într-o înfățișare tânără şi seducătoare, iar la femei apare bătrână. În acest context, Ben şi Vivien încearcă să-și refacă mariajul și fiica lor Violet, care suferă de depresie, găseşte confort în brațele lui Tate Langdon, unul dintre pacienţii noi a lui Ben. Lucrurile nu sunt însă atât de ușoare precum ar părea, fiindcă, la foarte scurt timp, fenomene bizare încep să le afecteze viața, iar vecina lor, Constance Langdon este singura care știe adevărul despre cele întâmplate în noua lor locuință.
sursa: cinemarx
(sezonul 1)

1 comentarii:

Bia H. spunea...

Am auzit multe de acest serial. Sper să încep să-l vizionez cât mai curând.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes